fredag

Dalig uppdatering, jag vet. Men har inte riktigt haft tid, fullt upp hela dagarna.. Dessutom ar det sa jakla langa dagar har, 08.30 - 17.30! Sen tar det typ en timme att ta sig hem. Man ar sjukt slut efter en dag pa jobbet aven om vi kanske inte har de mest anstrangde uppgifterna. Vi har aven traffat pa Axel och Dan, da se visade sig att dom jobbade i byggnaden bredvid, trevligt trevligt.  

Nu ar det redan fredag och dagarna bara springer ivag! I tisdags var vi och lamnade en design for att fa en varsin balklanning uppsydd. Lite spand pa resultatet maste jag saga, dock har jag inte ens bestamt mig om jag ska ga an, men latt vart 350 spann oavsett :) Imorgon ar det party hemma hos familjen och det kommer massa middagsgaster dit. Manny sa att manga var svenskar, sa det kan ju bli ganska kul. Sen pa sondag blir tillbaka till marknaden och prova klanningen, spannande! Och pa mandag byter vi hus och flyttar hem till Lars och hans fru, de bor tydligen mitt i stan sa det kan ju bli intressant eftersom vi bor "pa utsidan stan" nu. 

Aja, dags att kila

/ M

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-31 @ 12:28:29
Postat av: Agneta Wahlund

Hej Mickis!

hoppas allt är bra. kul att ni får byta lite familjer också, härligt att ni får uppsydda upp klänningar, som ingen annan kan ha, väldigt intressant tycker jag. längtar efter att träffa dig när du kommer hem igen.

tänk va mycket ni fått vara med om, sköt om dig, ses snart igen. ha så kul.

mosters gobit.

2009-10-31 @ 12:34:50
Postat av: stina

hallå! nu när vi är hemma tycker jag att ni också ska komma hem! ;) jag kn säga att vi hade nåt gemensamt - de långa arbetstiderna! :o sjukt! hör och häpna vad jag tänker säga: kul med klänning! ;)

vi syns snart tjejer!

2009-11-02 @ 20:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0