' nihao!

klockan narmar sig halv tolv och det ar en timme kvar till lunch. En hel jakla timme ska min tomma maga behova skrika efter mat, tungt! ..aldrig mer hoppa over frukosten for att sedan glomma yogurten pa hotellet! Hela formiddagen har agnats at sjalvstandigt arbete vid vara datorer. Jag ar helt less och vill inte skriva na mer pa APU-uppgifterna, lite mer och jag kan gora en bok! >.<

Senare har jag planerat att spoa kineserna i badminton, haha. (eller ja, man kan ju undra vem som spoar vem ^) Men det ska hursomhelst bli roligt, dessutom blir det middag med dem efter, kul! Vad kvallen sen bjuder pa aterstar att se, kanske blir det en tripp till det bayerska placet? Well, atleast i hope so.

Nej, nu ska jag aterga till mitt bok skrivande, toppen.. Hejpa!

/ J

Kommentarer
Postat av: Christine

sv: jag har tva biljetter och en B2-hytt jag bokade tva biljetter och en hytt fast jag inte visste vilken jag skulle aka med sa jag har ingen att aka med hittills. Men jag har mejlat hon jag kopte biljetterna av om det finns mojlighet att tva st bara fa kopa sjalva resan och sen kanske ta med sig madrass eller nagot och sova pa den i min hytt. Vantar pa svar nu.

2009-10-16 @ 13:01:03
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/
Postat av: Christine

Jag har pratat med brorsans tjej och hon ska forsoka fixa bara biljetterna at er men ingen hytter, tankte att vi kan ordna sovplats bara ni far biljetter sa ni kommer pa baten :)

Hoppas ni har det bra. <3

2009-10-16 @ 15:23:10
URL: http://christinenaenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0