' random

Mickis har en fundering pa varfor alla kineser (killarna) har langa lillfingernaglar? Det ar bara saaa ackligt! Jessica sitter och grater over sin egen lillfinger nagel som fatt avskavt nagellack.

Annan onodig fakta

Trafiken rent allmant i Kina ar crazy. Folk kor som idioter. Under en timmes bilfard kan du vara med om foljande:

  • 57 omkorningar pa motorvagen
  • 38 filbyten
  • 7 tutningar (av varan bil), da raknas inte hur manga ganger utan hur manga tillfallen
  • Bilar som anvander den tredje filen pa den tvafiliga motorvagen
  • Ett ex antal Audi A6L som kor som galningar

Det verkar som om den enda trafikregeln som finns ar stanna mot rott (de ar de grymma pa.. tvarnit!). Men tydligen har de nastan samma regler som i sverige. Ja, iallafall pastar var svenska boss det. Vi kanner oss nagot tvek dock! ^

Efter all onodig fakta kanske vi ska ta och borja fokusera pa jobbet igen. Eller ja, aterga till tumbrottning, stensaxpase och fyra i rad ;D A bottle to open bottles, ar pa ingang. Men det verkar ga lite langsamt med det..




Kommentarer
Postat av: stina

mickis jag hade kunnat svara på din fråga om jag hade minnats svaret :p alla hade så i singapore med, och jag har för mig att det betydde lycka eller nåt sånt :s

2009-11-02 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0