The bottle openers

Japp, da var vara otroligt vackra flaskoppnare fardiga. Idag har vi behandlat dom och markt dom med laser. Bright future i kinesiska pa framsidan tillsammans med Langfang och perioden vi tillbringat har. Pa baksidan markte dom SANDVIK's logga och vart namn (pa bade kinesiska och svenska), otroligt vackert minne maste jag saga :)

Dessutom fick jag, Mikaela Grylin, 164 cm lang (eller kort), hora att jag var lang idag!!! Det fick Jessica ocksa, men jag har levt pa det hela dagen! Dessutom var det den otroligt sota kinesen som underholl oss under morgonen som sa det :) Det forsta han sa till var handledare imorse nar vi kom var "jag kunde lite engelska igar, men den har forsvunnit nu". Sa var handledare har varit tolk at oss idag, men det har gatt bra och vi har skrattat sa grymt mycket. Det mest underhallande ar dock att lara kineserna svenska. Kanske hur kul som helst, och dom kan absolut INTE uttala "r r r r r". Vi har forsokt och forsokt men det gar verkligen inte. Dock tror jag dom har lika kul nar vi ska lara oss uttala de kinesiska orden... (Dom skrattar da valdigt mycket nar Jessica forsoker prata iaf!)

Ikvall blir det middag med The Big Boss och frun hans, dar vi ocksa tankte lamna av lite tvatt (sa gulligt av Monika at erbjuda sig tvatta at oss tycker jag!). Sen ska det inhandlas godis och mat, mojligtvis att det blir en svang till glasstallet ocksa :)

Pa sondag bar det av till varmare breddgrader och narmare bestamt Shanghai! Det med blandade kanslor maste jag saga. Nu borjar det bli riktigt roligt har i Langfang, sa det kommer kannas lite trakigt att lamna. Men samtidigt roligt att fa paborja ett nytt aventyr :) Sa det blir nog bra

Nu ar det bara 1 timme kvar tills vi slutar och da blir det sista turen med var chaffis, hur ska jag overleva? Diggar ju honom skarpt!

Adios!
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kreativa ni är :)) sååå skönt att höra att ni har roligt!!! sköt om er!!!

pussar o krama

2009-10-23 @ 14:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0