9 dagar kvar!

Medan alla av våra vänner är mitt uppe i packningen och har resfeber utav bara satan så har vi 9 dagar kvar. Just nu känns det som en evighet, jag menar vad ska vi göra en hel lång vecka i skolan när alla dragit? Det gäller att ha mycket flexsaldo för nästa vecka helt enkelt.

Jag har kommit fram till att 5 veckor är jättelång tid, kanske alldeles för länge? Mitt största problem är nog hur jag och Karin ska klara oss utan att ta en Kalaha-match. Till och med Törstn frågade idag om vi inte gjorde något annat än spelade det... Haha, ja vad ska man säga?

Nu kallar spanskan. Vill inte ha prov imorgon. Jag är så körd, men vem bryr sig? :)

Ciao!
/M

Kommentarer
Postat av: emilia

2009-09-25 @ 23:26:08
URL: http://emil
Postat av: emilia

Oj, sorry för första kommentaren men fem veckor kommer gå otroligt fort, blinkar du är det över :p haha!

2009-09-25 @ 23:26:57
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0