Det närmar sig...

Jaha, första skoldagen för veckan avklarad. Där satt vi som fem ufon på mattelektionen och lyssnade på när Torsten drog igenom en himlans massa tal. Derivatan hit och derivatan dit! Nej, nu vill jag åka. NU NU NU! Vi hade som tanke att ta med oss matteböckerna till Kina, men känslan säger mig att inget kommer att räknas där borta ändå. Dessutom blir det mer över i handbagaget för andra saker (speciellt på vägen hem, har en känsla av att all plats och alla kilon kommer att användas), fiffigt tänkt av mig tycker jag :) Alla andra verkar i alla fall kommit fram säkert, så vi får väl hoppas att vi gör det vi med.

Idag var jag även ner och växlade lite pengar på Forex. Kassörskan varnade mig för falska pengar som kineserna lurar turisterna på. Hmn, känns som om jag kommer hålla i mina slantar riktigt hårt.

Nu väntas mat, sen lite packning, sen sova! Resfebern smyger sig på..

Adios!
/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0